Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Felanmälan

Ville felanmäla belysning i garage, Ganska svårt att hitta rätt, ni borde göra det
enklare,,,annars hyffsad sida, fick dock ingen återkoppling på felanmälan..

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Jag ska framföra din åsikt till vår It avdelning.
    När man gör en felanmälan via mina sidor kan man följa sitt ärende det är dock inte möjligt om man ringer in.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Jelena
  • hej vi har problem med disk vattnat stopp   plus  kylskåpet har ingen el alla maten förstått detta gäller Snapphanevägen 50 våning två


    suhur
  • Hej Suhur!

    Det bästa är att du i dessa lägen gör en felanmälan så att ärendet kommer in i våra system och kan hanteras på bästa sätt av våra fastighetsskötare.

    Felanmälan kan du göra via Mina sidor eller via telefon 08-580 836 00.

    Vänliga hälsningar
    Lisa Hyresgästkoordinator
  • Hej.Jag vill anmäla källarens dörr, som är så trång. Jag kan intre öppna den, och behöver gå in i min källaren så fort det går.
    Hittar inte KÅLLAREN FEL ANMÄLAN .
    Har ring redan en gång och anmäl detta.
    Tack
    Maria-Cristina Carmona
  • Hej Maria-Christina!
    Det här forumet fungerar inte för felanmälningar, men om jag förstår dig rätt så har du också ringt Boservice på 08-580 836 00? Jättebra i så fall. Då har de tagit emot din felanmälan, som kommer in i vårt system och kan åtgärdas så fort som möjligt. Tack för att du hör av dig när något i huset inte fungerar som det ska!
    Karolina Kommunikatör
  • Hej . Tycker ni att vi har en fräsch tvättstuga ? Så här har det sett ut över 1 år på magnusvägen 4b 
    Jamie Toresson


  • Vi här Många problem med er !
    Vi flyttade till ett hus som här ingen El blysning inte heller El-Uttag ingen källare ingen Hat korg ingen ingen ingen ingen !!! den här huset var inte klart att hyra ut tycker jag  Just nu vi har fått lite hjälp  men inte klart fortfarande ert fastighetsskötare de kommer o fixar liten sak o sen försvann på några dagar kommer tillbaka fixar en sak igen
    Det som är största problemen  är att vi har ingen källare fortfarande efter två månader.  Jag sitter o ringer felanmälan varje dag o har sagt flera gången förvaltare som ansvar på lägenheten.!!!!

    1. detta är livsfarlig jag har småbarn
    Said
  • Hej Said!
    Jag förstår att du är irriterad. Du har gjort felanmälan och talat med förvaltaren - bra. Det går inte att göra felanmälan här, utan man måste göra det som inloggad på Mina sidor eller via telefon 08-580 836 00.
    Bra också att du nu börjat få hjälp. Att de bara fixar en sak i taget kan bero på att de behöver beställa delar. Medan de väntar på leverans så fixar de så mycket de kan.
    Jag ska meddela din förvaltare att du hört av dig. Förhoppningsvis kan de snart laga det som är kvar att laga, eller höra av sig och berätta när de kommer.
    Karolina Kommunikatör
  • Vi kommer nu att låsa den här tråden. Den är gammal och innehåller en hel del felanmälan. Tyvärr kan du inte göra felanmälan här i kundforumet.

    När något inte fungerar i din lägenhet eller i huset, gör felanmälan som inloggad på Mina sidor på www.jarfallahus.se. Du kan också ringa 08-580 836 00 eller komma till Boservice på Drabantvägen 2 för att göra felanmälan. Då kommer ditt ärende in i vårt system och kan åtgärdas på rätt sätt.

    Man bör inte heller lämna ut sina personuppgifter här i forumet, eftersom de då blir synliga för alla. Därför tar vi ibland bort personuppgifter ur inläggen.

    Välkommen att höra av dig via ett nytt inlägg!

    Karolina Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.